Arkadaşlar merhaba 16 aylık bi oğlum var hastane sağlık ocağı gördüğü an anlıyo ve ağlamaya basliyo sakinleşmiyo oradan uzaklaşmadan mecbur aşı vs rutin kontroller oluyo ama o kadar zorlanıyorm ki hem o hem ben bitiyoruz siz yaşadınız mı nasıl alıstırdınz tecrübelerinze ihtiyacım var