aselinannesiiiiiiii ecege13 makasla kesim yapıldığı zaman daha sağlıklı uzadığı söyleniyor 5 6 aylıkken kesmiştik 12 aylık şu anda ve gayet güzel uzadı hatta yaşını geçtiği için tekrar keseyim diyorum 🤭
ruveydaensar ecege13 ben de kıyamıyorum ama uzadı da ,bağlamak için de çok erken ,bilemedim kessek mi acaba 🥲
asiltonunmommysi ecege13 ay yok hiç kıyamam altın sarısı yumuşacık saçları vardı. 1 yaşında gözünün önüne geliyor diye makasla toplarlattım. 16 aylık şu an geçenlerde yine götürdük yine traş oldu normal. Kazıtmayı hiç düşünmedim
Asyaveannesi04 ecege13 sıfıra vurmak asla kalınlaştırmıyor saçı benim bebeğim baya saçlı doğdu gören soruyordu sonra döküldü kel oldu şimdi 1 yaşında gayet güzel uzadı
ecege13 aselinannesiiiiiiii bebeğim saçlı doğdu şu an baya bi saçları döküldü ne yapsam bilemedim arkaları duruyor önler hep döküldü 😂
aselinannesiiiiiiii ecege13 ablamın da oğlunun saçları çoktu mesela yüzüne gelecek kadar maşallah 10 aylık oda geçen gün berbere götürüp kestiediler ama sıfıra vurmadılar uzadıkça makasla kesmek en doğrusu