Anneler selam .
Şuan 4.aydayiz ve saçlarım aşırı dökülmeye başladı . Önceden bioblas sarımsak özlü şampuan kullanıyordum. Değiştirdim ve renox kullanıyorum. Aranızda şampuan hiç kullanmayip sabun kullanan var mı ?
Kullanan var ise hangi sabunu kullanıyorsunuz ?
Dökülmemesi için yaptıklarıniz neler acaba