Merveliz957 benim de bebeğim şuan 4 aylık olmak üzere. Ben o göğüs ucu yarasını 2 ay boyunca çektim. Çok kötü gerçekten ağlaya ağlaya emziriyodum. Lansinoh krem hiçbir işe yaramadı. Söylenen her şeyi denedim sadece gümüş kapak denemedim. Ha geçti ha geçecek diye diye almadım. 2 ayın sonunda geçti biraz da bebeğin büyüyüp emerken meme ucunu kavramasına bağlı diye düşünüyorum.