merhaba arkadaşlar bebeğim 5 aylık 20 gün önce bronşiolit oldu ventolinle hava kullandık iyileşti şimdilerde kombi bozulunca UFO kullanmak zorunda kaldım sıcak soğuk dengesi sebebiyle sanırım burnu tıkalı hafif öksürük ve hapşırma var cuma gününe randevu aldım ilerlemeden ve gidene kadar ne yapabilirim sizler nasıl atlatıyorsunuz hastalık başlama aşamasında?