bizde ayakta sallayarak uyuyoduk fakat artık bu öyle bi boyut almıştıki bıraktığımda hemen uyanıyorsu ve sürekli sallanmak istiyordu. Hele bide 3 ay 20 günlükken bi uyku gerlemesi yaşadık o kadar sık uyanıyodu ve o kadar huzursuzduki geceleri. Artık pes ettim ve dedm ki artık asla sallamicam ve bunu düzene sokucam. İnanın başarabilirsiniz benim bebeğim kucaktan inmeyen ve sürekli ağlayan bi bebek. Ben başardıysam sizde başarırsınız. Sadece 3 gün istikrarlı olun emin olun sonra alışıyorlar. İlk önce rutin belirledim her akşam 8 de duş sonra beslenme ve sonra uyku olarak. Uyku saatini 8.30 9 gibi belirledim. İlk gün çok ağladı inanın hem uykusuzluktan hem sallanmasını istemesinden. Beşiğine koyduğum an ağlama krizi başlıyodu ve kucağımda bile susmuyordu. Çok ağladığında kucağıma aldım sarıldım öptüm biraz durdul ve ağlarken tekrardan koydum ve bu sefer yine öptm ninnisini açtım sırtını sıvazladım elini tuttum ve ona şu mesajı verdim ağladığında yanındayım ama uyuman gerekiyor. Bu biraz ilk gün zor olsada inanın ikinci gün ağlaması 3de 1 e düştü diyebilirim. Ve bugün 5. günüm şuan uyku sinyallerni aldığımda iyi geceler diyo öpüp enzikle yatağına koyuyorum beyaz gürültüsünü açıyorum sırtını okşuyorum ve uyuyor. Kararlı olmak çok önemli. Ben kendime bi söz verdm hem çocuğum için hem kendim için. Annelik o kadar zor ki anne olduktan sonra tüm anneleri düşünüyorum ne yaptıysam yazmaya çalışıyorum. Çünkü bende çok çaresiz kalıp burda saatlerce çare arayıp okuduğum yazıları bilirim. Lütfen sallamayı kucağı emzirerek uyutmayı bırakın biraz sabırla kendinizde çok çok rahatlicaksınız