zg-35 Merhaba arkadaşlar bebeğim iki haftadır öksürüyor ve genizleri tıkalı doktor şurup ve serum fizyolojik uygulamamı söyledi ama genizleri hiç açılmıyor sanki yardımcı olabilir misiniz acaba