Nedimeali Dört aylık oğlum var gece yatarken üzerine iki tane ince battaniye seriyorum aradan yarım saat geçmeden üzerinden atıyor evimizde normal sıcaklıkta her an bakamıyorum tabi uykudayken siz üzerine ne seriyorsunuz fotoğraf atar misiniz lutfen
2cocuk_1anne_ Nedimeali uyku tulumu en güzeli canım Benim kızım 2 buçuk yaşında çok deli yatıyor uyku tulumu giydiritoeum sıcaklığa göre altı ya boş oluyor ya ince bir şeyler giydiriyorum
Yavrugeyikinannesi Nedimeali Oğlum 19 aylık geçen yıldan beri uyku tulumu kullanıyorum yoksa sabaha kadar başında nöbet tutmam gerekiyor . En rahatı üşüdü mü üstü açık kaldı mı derdi olmuyor uyku tulumunda. Tavsiye ederim.🌺