Merhaba, öncelikle geçmiş olsun, ben de aynı sebepten az önce başlık açtım ve ben malesef sizin kadar dikkatli davranmadım bu sabaha kadar kırgınlık ve tıkanıklık dışında pek birleşeyim yok diye herzamanki gibi ilgilenmeye maskesiz emzirip öpmeye devam ettim ama akşama okadar ağırlaştım ki ateşim 39,4 e kadar çıktı gözümü açamıyordum şuan gözüme uyku girmiyor ya ben solunum yoluyla üç aylık bebeğime bulaştırdıysam ya hastalanırsa diye aklım çıkıyor 😭😭😭az önce bal sarımsak limon karışımının gribe çok iyi geldiğini okudum emziren annelerde.birazdan onu deneyeceğim inşallah, sizde yapın isterseniz