Azram_2021 merhaba, geçmiş olsun. Bende geçen haftalarda grip oldum fakat paroldan başka birşey veremeyiz dediler. En son ilaç kullanmadığım için daha kötü oldum hastanede serum ve hava verdiler. İlaç kullanmadan atlatamazsın dediler, mecburen kullandım antibiyotik falan verildi oğlumun kullandığı ama onu kullanmadım. Tabi o sürede oğlumu 5 6 gün emziremedim