İyi geceler kızlar 2 gündür oğlumun geçmeyen ishali ve kusması vardı bugün ateşi de çıkınca acile geldik gaita da adenovirüs pozitif çıktı geçiren bilgisi olan var mı ne kadar sürer nasıl geçer hastanedeyiz yatış verdiler ama yatak yok acilde yatak sırası bekliyoruz !!