Merhaba kızlar biz dün sobalı bi eve gittik çok soğuktu soba yanmasına rağmen bebeğim 59 günlük ben eve geldiğim gibi boğazım şişti bademciğim şişti balgsm öksürük burun akıntısı burun tıkanıklığı başladı bende ve Şusn da öyle geçmedi bugün kızım da çok halsiz gibi normal de gününe göre çok hiperaktif yani ağlaması rezillik çıkatmasin bile bnm için iyi bişi ama bugün o kadar halsiz ve yorgun iştahsiz ki resmen zorla emziriyprum ağlıyor hem memede burnu tıkanmiş belli açmaya çalişiyprum sarı sümük akıyor ama yine de hırıltı devam ediyor ne yapacsğimi şaşirdim bi doktora götürsem mi acaba oda mi benim gibi hasta oldu soğuk aldı