elifarenb Bebeğimi hem emziriyorum hem de mama takviyemiz var. Mamayı 37 dereceye ayarlamak vakit aldığı için ısıtıcılardan almayı düşünüyorum. Önerisi olan var mı :)
123321123 elifarenb mama 37 derecede mi ısıtılmalıymış cok sıcak degil mi?banyo suyunu 37 de ayarlıyorum ben trendyolda yiyecek termometresi var su sıcaklığını ordsn kontrol edebilirsiniz
cukulatadelisi Bimden kiwi marka ısıtıcısı almıştık 5-6 ay önce 200 tl idi. Ara ara kullanıyorum memnunum.