23ygmur Bebeğim 13 aylık yastık kullanıyor sallayıp yatırıyorum ama sabaha kadar pozisyon değiştirmeden sabit yatıyor kolunun üstüne vs yatmıyor bi kere öyle görsem çok hoşuma giderdi neden böyle ki
Arasinannesiyim 23ygmur benim oğlumda 11 aylik oda döner ama sürekli sırt üstü yatar çünkü bana çekmiş 🤣 bende hep sırtüstü yatarim relax sabit 🤣🤣🤣
Betelgeuse_ 23ygmur benim oglum da sekiz aylik hep sirtustu yatiyor bir tek kollarini boynunu oynatiyor 😀 neden bilmiyorum
Busra_58 Benim bebeğim de 13 aylık sabaha kadar sürekli dönüyor kalkiyor bazen karnım da uyuyor bazen kafamın üzerinde üzerini sürekli açıyor 🫣inanın çok zor uzerini açar korkusundan uyuyamıyorum
esradogan96 Busra_58 uyku tulumu alın bitsin üşüyecek korkunuz valla inanılmaz rahatlık. Biz 4 aydan beri yani kundağı bıraktığından beri kullanıyoruz 1,5 yaşında. 10 yaşına kadarda kullanırız gibime geliyor 🤣