Iyi geceler kızlar önceden yoktu ama son bir kac haftadır emzirdikten sonra göğsüm acayip ağrıyor zaten tek meme alıyor üstelik Allah’ın izni ile 9 haftalık gebeyim. Önceleri pek umursamiyrdum geçer diye ama dayanilmiyor acaba tadı felan değişti de ondan mi böyle yaptı ucunu aşıdırdı çünkü. Ne yapmalıyım tavsiyenizi bekliyorum gebeliğe bir etkisi yoktur inşallah bu arada bebeğim 18 aylik