Bebeğimin ağzı çok küçük bende tedirgindim bu konu da ama sonuçta ilk doğduğu zaman da 0-6 ay emzik baya büyük geliyordu gözüme🤣 bi cesaret onları çöpe attım ve 6,5 aylık olunca 6-18 aya geçtik gayette kullanıyor ben damak gelişimi için değiştirmek gerektiğini düşünüyorum. Philips avent kullanıyoruz bu arada 👌