Burcuozgur1 antibiyotik verdi 5 gün kullan dedi bu son gün öksürüğü geçti gibi ama balgam uyurken arada rahatsız ediyor hala . Bol burun temizliği ve buharla atlattı ekstra bı şey yapmadım. Emdiği için ben sarımsak bal limon kürü yaptım , pekmez yedim , ıhlamur içtim bol mandalina yedim . Bugün fena değil gibi . İnşallah hemen iyileşir bebişiniz . Çok zor hastalık gece gündüz birbirine karışıyor yoksa . Allah yardımcın olsun canım . 🌸