azragokce Merhaba hanımlar, Doktorum doğumdan sonra kullanmam için elenatal 3 vermişti. İki kutu kullandım ancak daha sonra domuz jelatini içereiğiyle ilgili şeyler okudum internette. İçime şüphe düştü bende içmeyi kestim. Ama artık takviyeye ihtiyacım olduğunu hissediyorum. Siz neler içiyorsunuz? Elenatal 3 muadili neler önerirsiniz?
keremsmomy azragokce ben ayrı alıyorum vıtamınlerı ayrı ıcmek daha ıyıymıs. omega 3, vicium d3, iyot ve selenyum damlası, d ve k vitamını damlası, ferrium (oral çözelti olanı kullanıyorum cunku hapların ıcınde tıtanyum dıoksıt oldugu ıcın tercıh etmıyorum)
Morportakal azragokce Bestlak,imom latte kullanıyorum imom latta hem zinde tutuyor daha enerjik hissediyorum
teacherozlem azragokce pregnacare kullanıyorum tavsiye ederim içinde ayrıca balık yağı tableti de var kutuda
pitircikk Morportakal halsizlik ve eklem ağrılarım çok arttı bu aralar. Sizce imom latte iyi gelir mi yorumları çok iyi, pregnacre ile imom latte arasında kaldım. Günde 1 tane mi kullanıyorsunuz
Biris Morportakal ımom latte içince bebeğim de ekstra huysuz oluyor siz de öyle bişey farkettniz mi ?uykuya dalmada durmada falan daha çok zorluyor
pitircikk teacherozlem 1 kutusu ne kadar süre gidiyor acaba ben de almak istiyorum eklemlerim bile çok ağrımaya başladı çünkü
birtutambilgi hepi_anne + 1 ve bebeği 4. ay atağında olan ben şaşkınlıkla okuyorum benimki doktor değildi herhalde hiçbir şey vermedi
Zeynep_Asya1 azragokce ben dilruba demirezerin momstok cayini ve tabletini kullaniyorum hem sutu hemde sutun kalitesini artiriyor bebek kilo aliyor
Es12 Zeynep_Asya1 gerçekten mi bizim süt alerjimiz var bebeğim mamayı da sevmiyor kilo alması için ne yapabilirim böyleyse alayım
Mry0809- Zeynep_Asya1 merhaba bende duydum bunu nerden nasıl alıyorsunuz acaba akşamları azalıyor benim sütüm yeterli doyum olmuyor sanırım sabahları bezleri ıslak kuru arasında birsey oluyor
Ebbruc Zeynep_Asya1 ya bende aldım 2 hafta falan kullandım ikisini de, ben sadece sağım yapıyorum bebeğim yoğun bakımda diye hemde 2 saatte bi sağıyorum ama hiç etki etmedi bende 😕
Morportakal Emir0_ eczaneden almak daha güvenilir geliyor bana. 130 a almıştım 60 Adet kapsül var içinde. Çok faydasını gördüm
Z_m_K azragokce merhaba doktorum demir için sidefer saşe ve imom latte emziren anneler için olanını vermişti. 2 aydır kullanıyorum memnunum.
teacherozlem pitircikk sanırım 28 gün içindeki vitamin sabah akşam içiliyor bir de balık yağı var içinde o da sadece akşamları içiliyor
Caglabaki pitircikk pregnacre daha iyi ben imom latte kullandım ama çok faydasını görmedim ama pregnacre çok iyi gerçekten zinde hissediyorum ekstra balık yağı kapsülüde var daha enerjik oluyorum imom aynı verimi alamadım
mercimekinannesii birtutambilgi bende bakıyorum bu insanlar nece konuşuyor diye🙈🤣 bi demir hapi verdi o kadar. bebegim 4 aylık emziriyorum bari omega alayim dedim kendi kendime. iyikide demisim herkes neler kullaniyormus🤭
birtutambilgi 123321123 su an memede uyuyor ve bu duruma gelene kadar saçlarımı yoldum dizlerime vurdum yeter artık diye isyan ettim o ne yaptı ağlarken bir anda sustu ben susunca ağlamaya devam etti bende kesin bir şeyler eksik