Alyaselmasinan Merhaba hanımlar kızım 2 yaşında üst on dişleri bir haftadır lekelenmeye başladı ve çoğalmaya başlıyor neden böyle birsey oldu aburcubur da yemez şeker çok çok çok nadir neden acaba sizde de var mı acaba böyle bisey ?
Winnithepooh Alyaselmasinan merhaba oğlumda oldu ve lekeli dış yaoisi varmış maalsef genetik olarak demir eksikliği vardı kaç aydır ilaç içiyor arttı tabi ve biri curuudu hatta dolgu yaptrdik lekeler baştan gidin sorun doktora ama ne yaparsanız yaoin gtmezmis bize öyle demişlerdi 🤦🏼♀️
Sontvbukucu Alyaselmasinan demir ilaci, biberon kullanımı gibi şeyler sebep olabilir. Bide fırçaliyor musunuz duzenli olarak?
Alyaselmasinan Winnithepooh genetik demişsiniz ama ne anne tarafından ne baba tarafından hiçbirinde böyle bisey yok ki
buket_asrin Anne sütü bile yapıyormuş. Florid tedavisi yapılabilir.erken davranırsanız ilerleme olmayabilir yazıyordu arastirdigimda.. benim de en korktuğum şey resmen..
Winnithepooh Alyaselmasinan 😇 bakın ben doktorun dediğini söyledim ve eşimle bendede yok ama oğlumda var 😁 genetik diyince illa anne baba sadece olmuyor daha geniş düşünün lütfen sormustunux soyledim sizin başka sebep olabilir tabi tecrübemi aktardım😊
Sontvbukucu Alyaselmasinan yani fırçalamakta biraz geç kalmışsınız bide biberon çürüğü diye bisey var siz gec kalmadan dis doktoruna gösterin belki çürük olusmamistir.
Winnithepooh [silindi] ek gıdadan itibaren 2.5 yıl Jack nill ile frcaladin parmak frcasiyla fakat boşa yaomisim gerçekten yutuyor diye mecbur kaldım yukurmeyo öğrendi hemen oral b çocuk macununu geçtim ama olan olmuştu lekeler yerleşmişti ins sonradan çıkanlar temiz ve güzel çıkar 🙏😇