Kızlar bebeğim 1 yaşında onu giydirirken, soydururken aşırı ağlıyor. Kendini sağa sola atıyor. Öyle bir ağlıyor ki gerginlikten ne yapacağımı unutuyorum. Bir yere gitmek eziyet oldu. Gün içinde zaten aşırı yoruluyorum bir de üzerine kıyafet giydirirken o durumu yaşamak beni daha da yoruyor. Var mı böyle bir durum yaşayan lütfen fikir verin..