Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim var. İlk olarak ben grip gibi oldum ateşle başladı boğaz ağrısı öksürük ve benden bebeğime bulaştı 😞😞 Bebeğimde öksürük ve halsizlik oldu doktora götürdüm antibiyotik verdi kullanmaya başladım akşama doğru ateşi 37.4 oldu burnu da akmaya başladı.Vücudu sıcak değil kafasında ateş oluyor bide. Ayrıca bol bol emziriyorum. Daha çabuk atlatabilmemiz için neler yapabilirim.