Ya bu tip insanlarla artık başa çıkamıyorum kızım doğduğundan beri eşimde bende defalarca kez uyardık ellerini öpmeyin diye hala eşimin tarafı (anne babası genelde) kızımın ellerini öpüyor bu kadar söylememize rağmen hala yapıyorlarsa ya bilerek yapılıyor ya da gerçekten beyin basmıyor kafaları calısmıyor! Çok sinirleniyorum artık.. bu hastalık döneminde yapmayın bari ya heryer hastalık kaynıyor, kızım diş döneminde eller hep ağzında.. sonra bebisler hasta olunca anneler cefasını çekiyor😡