incitomm Aslihan95 mantıklısı o deilmi sizce hep bebegi delik desik yapmamak en doğrusu normalde 1 yasından sonra öneriliyor
Aslihan95 incitomm benim bebeğimin tiroid rahatsızlığı var maalesef o yüzden kan veriyoruz 2-3 ayda bir değerlerine baktirirken de d vitaminine de baktırmak istiyorum en son çok düşüktü çünkü
incitomm Aslihan95 benimde bebegimin düşük doktorumuz d vitamini kullanın ek gıdsya başlayın düzelir dedi çok çok geçmiş olsun inşallah toparlan minnağın 🌺