_adennil
Yoo valla benimde öyle ama sütüm yeterince var şişkinlık zaten sürekli olmuyor ki, ilk aylarda olan bisey o genellikle, 3.çocuğumu emziriyorum hep aynıydı ve mama desteği hiç almadan emzirdim ,bunu söylemem yanlış anlaşılmasın lütfen kimseti kırmak adına demiyorum, mamaya karsı değilim mecburiyet dahiılınde tabıkı kullanırdım.