ZSare Kızlar philips lattego kahve makinası kullanan varsa sıcaklık ayarınız nasıl memnun musunuz? Bizi asla sıcaklığı tatmin etmiyor ayarı yapılıyormuş sanırım. Üç çizgiye de çıkarttım ama hala aynı gibi.