Merhaba sevgili anneler bir yaş bir aylık bebeğim var henüz daha konuşamıyor anne baba dede söyleyemiyor bir aralar söylüyordu ya da çok çok nadir canı isteyince söylüyor anne deyişi bile anlaşılmıyor Aslında tüm gün ilgileniyoruz anneannesi dedesi işten geldikten sonra da ben sizce normal mi sizinkiler ne zaman konuştu ????Bir de her şeyi yere atıyor ev savaş alanı gibi oluyor sizde de öyle mi??????