Merhaba öncelikle🤗👋
Benim oğlum 18 aylik ayni durumdayiz bizde
Kalabalik ortamda annelerimiz babalarimizin yaninda kaldigimiz zaman anne dede mama hibi kelimeler söylüyor
Ama kendi sehrimize gittigimiz zaman agzini bicak acmiyor ( ailelerimizden uzakta yasiyoruz burada kimsemiz yok,gelip gidebilecegim komsu da yok,cocuk dahi yok cunku kucuk bir ildeyim)
Cocuk doktorumuza bu durumu sordum tv izliyorsa izletme dedi,her seyi anlat yaparken dedi
Ki normalde de suan evdeyim yani calosan bir anne de dehilim fakat hep sosyallesmesi icin elimden ne geliyorsa yaz kis demeden fisari cikardik
Parkli yerlere goturduk
Fakat durum degismedi
Bende sizin gibi cok uzuluyorum ve kafama takiyorum