Kızlar 3 aylık bebeğim çok kusuyo gazını çıkartsamda dik tutsamda fayda etmiyo günde kaç kıyafet değistirdiğimiz belli değil hollandada yaşıyoruz doktora götürdük normal dediler bugünden itibaren kulandığım marka mamanın kusan bebekler için başka bir versiyonu var ama çok katı bir kıvamı var inşallah faydasını
görürüm…başına gelen yada önerisi olan varmı?