Mrb bebeğim 12 aylık geçen doğum günü yaptık daha yürümedi. Eşimin akrabaları basık diye birşey çıkardı her buluştuğumuzda bu çocuk basık olmasın lafı duyuyorum. Bı gün çok fena haslicam zaten haslamisligim var. Kızımın doğum gününde bile basık olma ihtimali varmı diyolar birbirlerine 😐😐😐