Sizinde öyle mi acaba? Avmye gidiyoruz bebeğim 16 aylık bırakıyorum yürüyor etrafta koşturuyor gidiyor vitrinlere bakıyor. Ben umurunda değilim gel diyorum yook. Her yer ışıklı falan o yüzden mi acaba. Evde sıkılıyor sanırım böyle dışarı çıkınca da çok seviniyor.