Betulgull Plasentam rahim ağzındaydı kaçıncı hafta çıktı hatırlamıyorum ama epey yattım bu sebepten. Nedenini bilmiyorum plasenta herhangi bir yere konumlanabilirmiş hamilelikte benim de aşağıdaydı. Bir de pıhtılaşma riskine karşı coraspin kullanmıştım. Annemin 3 tane düşük öyküsü vardı pıhtılaşma kaynaklı o da coraspin kullandığı için bana da yazmışlardı. %23 genetik geçiş var pıhtılaşma konusunda oran yüksek olduğu için test yapmamıza gerek yok yazıyorum demişti