4 ay 10 günlük kızım var ve asla uyumuyor. Ne gece ne gündüz hiçbir şekilde uyutamıyoruz. Artık uykusuzluktan bayılacak hale gelince kendi kendine uyuyor. Doğduğundan beri böyle hatta kolik dedi doktorlar. Şu an gaz sancımız pek kalmadı çok şükür ama uyku problemi yaşıyoruz. Bu sprey rahatlatıp uyumasına yardımcı oluyormuş. Doktora sormayı unuttum. Bir dahaki randevumuza da çok var. Aranızda kullanan var mı işe yarıyor mu?