Kizlar 3.5 yasinda oglum aksama kadar aç kalsa umrunda değil ve bu beni çok üzüyor aşırı zayif kullandığınız vitamin şurup u varmi hangisi etkili bağışıklığı çok zayıf yemediği için bağışıklığı da güçlensin istiyorum iştahını da açsın lütfen birseyler önerin:(