ebruakca18 Bebeğim 4. Ayına girdi ama avent Chicco baby soft nuk bu markaların hepsini kullandık başta aventi tutmuştu 2.aydan sonra bıraktı bu durumu yaşamış olan var mı? Sonrasında hangi marka emzik aldınız ya da öneriniz var mı sürekli emmek istiyor uykusundan uyanıyor tok olmasına rağmen emmek istiyor yetişemiyorum artık
Uras10 ebruakca18 plips awent kullanıyorum hangi aya girerse onun emziğini alıyorum şuan 19 aylık 18+kullanıyorum
kubramomm- ebruakca18 14 aylık dogdugundan itibaren avent ultra Air ayına göre alıp kullanıyoruz. Memnun bir problem yaşamadık.
ebruakca18 Boncukkizim ucu nasıl küçük mü acaba sanırım bendekiler büyük geliyor midesi bulanır gibi oluyor
MercanHilal Ecemilay benim oğlumda aynı. Ödüllü emziği ilk ay aldı. 2aydir wee nin damaklı emzigini alıyor.takit tıkır emiyor taş çeviriyor sanki ağzında 😂😄😆😆😅
Naime-grbz Bende çoğunu denedim ama tutmadı avent air tuttu sadece oda uyurken 5 dakika tutuyor geri atıyor
[silindi] ebruakca18 Mamajoo almıştım ilk doğdunda damaklı emzikleri. Daha sonra avente geçtim aventten gidiyoruz.
EbruCett Bibs tavsiye ederim arkadaşımın bebeğide kolikti emzik tutmuyordu çoğu şeyi denedi bibs de lux silikon sevdi bende kullanıyorum o da çok memnun
Minel-inannesi ebruakca18 evde koleksiyon var en pahalisindan en dandigine hicbirini tutmadi karsidan gorunce basiyo yaygarayi 🤣 anasina babasina cekmis bizde emmemisiz deyip kendimizi avutuyoruz 😊
busudiyin96 Bizde 20 günlükken wee baby damaklı emzik kullanmaya başladık , uyurken iyi oluyor uyuyunca ağzından atıyor zaten
gkbyza Zeynep_Asya1 bence bu bebekten bebeğe değişiyor doğduğundan beri emzik ve biberon da veriyorum ama mememden de ayıramıyorum 🥲
Ezkrkctkr Bizim bebişte sadece “Philips Avent - Ultra Air” kullanıyor, yuvarlak değilde daha çok yassı uç tercihi sanırım, çünki “Philips Avent - Soothie” emziği tutmadı..
1Meryem011 ebruakca18 aventlerin hepsini tuttu başka hiç bişe tutmuyo keşke we bsby tutsaydi uygun fiystli mis
Nsrn1 ebruakca18 birkaç markanın emziğini aldık canım oğlum gitti en ucuz emziği tuttu 😄 wee baby nin damaklı emziğini tuttu sadece. Diğer yuvarlak uçlu olanlar midesini çok bulandırdı tutmadı onları.
Ecemilay Nsrn1 biz doğduğundan beri wee baby verdik alıştı diğerlerine çok para veririm tutmaz diye risk almadım 2 ayda bir emziğini değiştiriyorum yine wee baby alıyorum silikon diye kötü oluyor ucu değişiyorum emziği