CananAtilla Kızlar 15 günlük bebeğim var sezeryan oldum.3.gün sütüm geldi.öncelerinaz olduğu için bebeğime yetiyordu hepsini emiyordu.son iki gündür yüksek ateş şikayetiyle hastaneye gittim.kadın doğumun göğüslerimi muayene etti şiş ve ısı artışı var göğüslerde dedi ve Ateş ondan oluyormuş cünkü bebeğim öyle uzun uzun emmiyor boşalmıyor göğüs.sağma mı önerdi.ama bende sağma Makinesi var.sagma işlemi kaç dakika sürer yani hiç bilmiyorum.iki göğüste aynı anda mı sağılır.simdi sağarım bebekte uyanır bakmış ki süt kalmamış anasında😂😂😂.yani tam mi boşaltmak lazım yoksa 5ser dakka sağıp bıraksam mı.bir yardım edin kızlar.sağma konusunda sıfır bilgim.yoksa bu ateşi düşüremeyecegim.
acemiannedrnm CananAtilla makinanın kalitesine göre değişir benim 15 dk da biri tamamen boşalıyor lansinoh kullanıyorum sağdığınız sütü yine bebeğinize verirsiniz meme boş kalsa da aç kalmaz 😬