Merhaba kızlar bebeğim 10 aylık olmak üzere
2 ayından beri sürekli herşeye ağlar herşeye mızmızlık yapar asla memnun kalmaz dışarı çıkarız burnumuzdan gelir biyere oturmaya gidelim burnumuzdan gelir eve biri gelir burnumuzdan getirir sürekli ağlama huysuzluk tek başıma bakıyorum bi destekcim yok sürekli ağlaması mız mız olmasından yoruldum artık kafayı yicek duruma geldim huy edinmiş arsızlık yapıyo başka bişey değil nasıl bıraktırcam bu huyu bana akıl verin tahamülüm kalmadı artık sinirimi bütün gün eşimden çıkarıyorum