22 aralıkta spiral taktırdım ilk gün ne kanama ne ağrı vardı sonradan yoğun kanama oldu kanama yavaş yavaş azalırken şimdide ağrı yaşıyorum 1 ay sonra gel demişti 1 ayı beklemelimiyim acaba çünkü ani bir sanci geliyor kasıklarımda belimde felan başıma kadar vuruyor ağrısı ne yapmalıyım sizlerde de oldu mu bu int araştırdım ilk 2 ay normalmiş acaba bünye mi kaldırmadı merak içindeyim neredeyse hayattan soğuyacağım kayma gibi bir problem de olamaz eşim askerde