Kızlar lütfen bunu yaşayan varsa bana bi yardım edin.
Bugün tuna’yı uzun zaman sonra ilk kez ayağımda uyuttum. Çok uykusu vardı sallamadım bile doğru düzgün. Annemle muhabbet ediyorduk o yüzden tam dalamamıştı ama uyuyordu anlarsınız ya. Ben de biz mutfağa geçelim iyice dalsın diye ayağımdan bırakayım dedim. Ama biraz hızlı bıraktım sanırım yani sanki bi anda ayırdım bacaklarımı. Tuna da uyku sersemi gözler yarım açık bi 10 sn kadar ellerini açtı titredi. Korkar gibi. Annem düşüyormuş gibi hissedip korktu dedi. Ben de öyle düşünüyorum ama. Sizce öyle bir durum mudur? Böyle bişey yaşadınız mı? Doktora gitmeli miyim bilemiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. 😔