minikcicegim Hanımlar oğlum 4 aylık olacak 37,3 lerde gezen ateşi var ve inliyor ne yapmalı inlemesi normal mi acaba
Asyaaaam minikcicegim 37.5 kadar normal kabul edılıyor ama inlemesi hakkında bir fikrim yok. Bir doktorunu arayın isterseniz