Bende 2.5 yaşında verdim eğitimi oğluma . Şimdi kardeşi oldu 3 aylık ilk başlarda biraz kaçırdı bilerek söylemiyordu . Çıldırmak üzereydim sürekli altına yaptı , doktorumuzu aradım . Asla üsteleme ve tuvalet için bir ödül çok iyi olur dedi . Sevdiği stickerlardan aldım . Eğer altına yapmazsa tuvalette dolabına istediğini yapıştır dedim . Sticker yapıştırmak istedikçe WC gidiyordu . Kesti bir anda altına kaçırmayı tamamen . Şükür kurtuldum çok üzülüyordum