goncanurk Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık sadece mama ile besleniyor 2 3 gündür bedeninde bacaklarında falan isilik gibi döküntüler var ve artıyor nedir bu bilen var mı fotoğraf eklemeyi bilsem ekleyeceğim ama denedim olmuyor lütfen yardimci olur musunuz
Marshmallow1 goncanurk merhaba benim bebeğim de 2.5 aylık kollarında döküntü olmuş siz çözüm bulabildiniz mi
goncanurk simiyyy evet o yüzden oluyormuş maalesef ev soğuk diye fazla sariyorum doktora gittik ayni böyle söyledi
goncanurk Marshmallow1 merhaba sıcaktan oluyormuş ev soğuk diye fazla sariyorum heralde Bepanthol onarıcı Krem kullandım kısa sürede geçirdi
Marshmallow1 goncanurk doğru ben de kundak yaşıyorum ev 25 derece demek ki ondan oluyordu teşekkür ederim beni de aydınlattınız🌸🫶🏻