Kızlar bebeğim 14 günlük. Sadece anne sütü alıyor çok şükür sütüm var güzel de emiyor ama iyi güzel 2 saatte bir emziriyorum 20 dakika bi göğsümü 20 dakika diğer göğsümü emiyor. Göğsümde uyuyor sonra gazını çıkarıyorum altı temiz uyusun diye altını aldığımızda uyanıyor ve tekrar emmek istiyor ve başa dönüyoruz. Emiyor ve mememde uyuyor yatırınca uykuya uyanıyor yine aranıyor. Emzik vermeye başlasam rahat eder miyim ne yapmam lazım yardım edin ya 🙈