27 aylik oğlum yemek seçiyor 1 Aydır acayip istahsiz kahvaltı 11 12 buluyor bazen 3 4 gibi bisey yedirmek istesem yemiyor arada bisey yese de yemese de aynı bunun etkisi var mı bilmiyorum ama istahsiz yani ya acaba yemek seçme konusunda acmi bırakmak lazım yani yemekte bu var ister ye ister yeme gibi