Merhaba güzel anneler. Bebeğim tam 16 aylıkken emmeyi kendi isteği ile bıraktı. 2 yaşına kadar devam sütü vermem gerektiğini biliyorum aptamil almıştım ama içmiyor. Ancak bir şeylere karıştırarak yedirebiliyorum. Anladım ki kokusu rahatsız ediyor. Bugune kadar hiç mama devam sütü gibi şeyler kullanmadığım için bilgi sahibi değilim. Kokusu keskin olmayan daha az kokulu ve içeriği güzel devam sütü öneriniz var mı