Sekeranne4 Lipton aldık tadını begenmedım cok cay ıcen bırı degılız sabahları ıcıyoruz bıde mısafır geldıgınde o yuzden markalarla pek aram ıyı degıl sızler ne önerirsiniz
Efuli6161 Sekeranne4 çaykur mezopotamya ve tirebolu42 çayı en güzeli bence çaykur altınbaş da fena değil çay tadı veren bunlar diğerleri abdest suyu