4 aylık 15 günlük bebeğim emzirdikten sonra gegiriyor ve sonra içtiği sütü çıkarıyor ☹️☹️☹️😩😩😩 bazen fışkırarak bazen de normal ve kayınvalidem sürekli kucakta tutuyor hop hop sonra çıkarıyo ve sürekli acaba sen mideni mi üşüttün sütten çocuğa mi geçti sürekli böyle kusuyor diyoo