Merhaba benim bebeğim de 8 aylıkken kan düşüklüğünden yatış alınmıştı. B12 de düşüktü. Ferro sanol ve b12 verildi. İlk gün hemşireler bacağından yarım doz vurdular daha sonraki günler yarım ampul ağızdan içirmemi söylediler. Bitene kadar da hep yarım ampul içirdim yarısını attım. Dozu belki kiloyla veya eksiklik derecesine göre olabilir. Bebeğim o zamanlar 8,5 kilo civarıydı. Çok geçmiş olsun.