Aydeniz44 Ayse_asel çok ihtiyacım var yenidoğan bir bebeğim var hiç durmuyor onun için istiyorum eğer satmak istersen ben alırım teşekkür ederim Gine’de hayırlı satışlar kargoya 150 tl olucak çünkü düşünürsen yaz canım
Ayse_asel 1eylulll_ anladım cnm biz ilk atakoye geldik taşındık konumu bize çok ters oldu sahipataya gectik
1eylulll_ Ayse_asel doğru valla arabamız olmadan önce bizde çok zorlanıyorduk uzak çarşıya ama ben ilk Kanlıca ya geldim o yüzden buraya alıştım Allah ev almayı nasip ederse burdan almayı düşünüyorum inşaallah
Ayse_asel Kubrakyrk https://imgyukle.com/i/Qky75o https://imgyukle.com/i/QkyADU https://imgyukle.com/i/QkydbH