Geçiyor geçiyor ama sabır lazım birde sık sık emzirin biberonla da destek verin, kimsenin lafına sözüne kulak vermeyin, bebeğim 2 ay 17 günlük tamamen bitti şükürler olsun gözlerinin içinden de gitti sarılık moralinizi yüksek tutun. Sizin de bebek erken mi doğdu benim 35 haftalıktı. Allah sağlık sıhhat versin inşallah 🤲🏻