Ya bide şeyi merak ediyorum hanımlar ben ilk çocuğumu emziremedim meme reddi oldu aynı öyle cuk cuk ses gelirdi sütüm baya tazyikliydi. Haliyle içimde kaldı onu doya doya emzirmek bazı kişiler diyor ki o sütün ilk çocukla öyle olur diğerlerinde sütün o kadar iyi olmaz. Sanki sütün bolluğu ilk çocukta olurmuş gibi. Benzer durumu yaşayan oldu mu